Używamy plików cookie (własnych lub pochodzących od innych dostawców np. Google Analytics), aby ułatwić Państwu korzystanie z naszych stron internetowych i lepiej dopasować ofertę do Państwa zainteresowań. Podczas dalszego korzystania z naszych stron internetowych będą stosowane wyłącznie pliki cookie niezbędne ze względów technicznych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody – wszystkie pliki cookie (również w celach marketingowych). Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją odwołać w każdej chwili.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

Factory Tour Metz

Zwiedzanie fabryki

Zapraszamy na zwiedzanie fabryki pras CLAAS w Metz.

Factory Tour Metz

Zwiedzanie fabryki

Zapraszamy na zwiedzanie fabryki pras CLAAS w Metz.

Montaż QUADRANT

Na jednej taśmie powstają wielkie prasy kostkujące QUADRANT 1150 do 3400. Ich produkcja zaczyna się od osi i stabilnej ramy głównej, która tworzy kanał prasy. Potem na ramie głównej montowany jest tłok prasy, a następnie prasa jest uzupełniana o zgarniacz i kanał zgarniacza. Wydajny rotor QUADRANT 3400 o średnicy 86 cm jest montowany przed ramą główną i tworzy z komorą cięcia i grupowym układem przełączania noży system cięcia ROTO CUT. Równocześnie integrowany jest wstępnie zmontowany wahacz igieł.

Cały agregat napędowy z przekładnią główną, napędem tłokowym i napędem rotora oraz z dużym kołem zamachowym, napędem bezpośrednim supłacza od przekładni głównej do aparatu wiążącego jest montowany w prasie jako kolejny moduł.

Potem następuje montaż supłaczy ze sterowanym zaciskiem sznurka i z centralnym smarowaniem. Obejmuje to układ TURBO FAN do czyszczenia supłaczy. Przed wprowadzeniem ustawień podstawowych urządzenia owijającego montowane są napędy supłacza, koła mimośrodowe napędu przyspieszenia igieł.

Po montażu napędu rotora Powerband następuje kontrola na stanowisku kontrolnym. Symulowane są wszystkie procesy maszyny. Za sterowanie podczas testu odpowiada CLAAS COMMUNICATOR II. Prasa jest tutaj napędzana nie przez ciągnik CLAAS, ale przez agregat napędowy z silnikiem elektrycznym. Hydraulika i funkcje elektryczne również są regulowane przez ten agregat.