


Szybkość - w każdym czasie na miejscu.
Gęsta sieć serwisowa i nasi eksperci gwarantują zawsze stały dostęp do nas – od pracowników sprzedaży po doradztwo techniczne i serwis. Jesteśmy, gdy nas potrzebujesz. Zawsze. Szybko. Niezawodnie.
Gdy to konieczne, nasi dealerzy CLAAS oddają do dyspozycji aktualne informacje i systemy online, które umożliwiają szybkie reagowanie i optymalne rozwiązania.

Pewność działania – do 100%
Montaż części zamiennych CLAAS ORIGINAL przez mechanika serwisu gwarantuje najwyższą pewność działania.
Nasze części zamienne są dokładnie pasującymi częściami z nowoczesnej seryjnej produkcji podlegającymi stałej kontroli jakości.

Wyposażenie High Tech – wsparcie skrojone na miarę
Nowoczesne warsztaty dysponują najnowszą techniką diagnostyczną, przeprowadzającą dokładną diagnozę błędów i pozwalającą na szybką kalkulację kosztów.
W wypadku naprawy nasi dealerzy mają właściwe narzędzia specjalne, znacznie przyspieszające naprawę i zmniejszające jej koszty.

Pełna dokumentacja – jasna sytuacja
Dokumentacja techniczna dla całej palety produktów jest dostępna w komplecie i w odpowiednim języku.
CLAAS Remote Service - Zdalna diagnoza

CLAAS Remote Service - Zdalna diagnoza
CLAAS Remote Service w maszynach żniwnych oferuje nie tylko korzyści ekonomiczne w czasie pracy, ale również szybką pomoc techniczną w oparciu o informacje uzyskiwane z bezprzewodowego połączenia z mechanikiem serwisu CLAAS. Technologia telefonii komórkowej oraz internetu pozwala przesyłać dane konkretnego pojazdu bezpośrednio do przyrządów diagnostycznych albo komputera mechanika. Może on wtedy z każdego miejsca postawić prawidłową diagnozę i dojechać z niezbędnymi częściami zamiennymi. Oszczędzony czas można wykorzystać na pracę maszyną.