Naprawdę dobra robota. Ciągniki CLAAS.

Od idei do kampanii.

Czym jest „Naprawdę dobra robota”? Po czym można ją rozpoznać? Na te pytania odpowiadamy, bazując na prawdziwych historiach opowiadanych przez ludzi, którzy z przekonania wykonują naprawdę dobrą robotę.

Prosimy zerknąć, bo naprawdę warto. ciagniki.claas.com

Naprawdę dobra robota. Ciągniki CLAAS.

Od idei do kampanii.

Czym jest „Naprawdę dobra robota”? Po czym można ją rozpoznać? Na te pytania odpowiadamy, bazując na prawdziwych historiach opowiadanych przez ludzi, którzy z przekonania wykonują naprawdę dobrą robotę.

Prosimy zerknąć, bo naprawdę warto. ciagniki.claas.com

Od pomysłu do kampanii.

Międzynarodowa współpraca.

Od ponad 10 lat ciągniki CLAAS wchodzą w skład naszego portfolio produktowego. Są one stale udoskonalane i wykonują naprawdę dobrą robotę – takie opinie docierają do nas od klientów. Wypowiedziom tym towarzyszą pozytywne wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje kontrolne i magazyny specjalistyczne. Ponad 1500 pracowników w działach rozwoju i naszych zakładach stale zajmuje się opracowywaniem coraz lepszych rozwiązań, produkując ponad 50 różnych modeli ciągników. Ponad 15 000 osób zatrudnionych w obszarze dystrybucji i obsługi klienta oraz handlowcy i technicy serwisowi zaopatrują klientów w nasze ciągniki, jednocześnie dbając o ich niezawodność. Obecnie ponad 120 000 ciągników CLAAS, rozsianych po całym świecie, gwarantuje naprawdę dobrą robotę. I właśnie te fakty chcemy przekazać innym.

Jak to robimy?

Prezentując i dopuszczając do głosu tych, którzy pracują na naszych maszynach – czyli naszych klientów.

Co nas wyróżnia?

Myślimy z punktu widzenia pracy. Jakie zadania musi wykonać rolnik i przedsiębiorca korzystający z naszych maszyn? Jakie cechy musi posiadać maszyna dla użytkownika? Jak możemy pomóc klientowi w ułatwieniu jego pracy? Nasze maszyny opracowujemy pod kątem tych wymagań – niezależnie od serii. Firma CLAAS produkuje urządzenia, dzięki którym użytkownik może wykonać naprawdę dobrą robotę. Tak narodziła się idea kampanii: Naprawdę dobra robota. Ciągniki CLAAS.

Co przy tym najbardziej liczy się dla rolnika?

Ziemia. Największe dobro każdego rolnika. Dobra ziemia gwarantuje dalsze istnienie gospodarstwa oraz wytwarzanie wysokiej jakości produktów spożywczych. Myśl ta ma swoje odzwierciedlenie w naszej koncepcji wizualnej: pokazujemy rolników podczas wykonywania naprawdę dobrej roboty – z lotu ptaka, spoglądając na ziemię.

Jaka koncepcja kryje się za tym?

Wszystkie motywy opowiadają historie, które wydarzyły się naprawdę. Prawdziwe pola są fotografowane w atrakcyjny wizualnie sposób; prezentowana jest realna praca, którą klienci wykonują dokładnie i efektywnie. Oglądamy prawdziwych rolników i przedsiębiorców z gospodarstw o najróżniejszej wielkości. Opowiadamy prawdziwe historie. Są to opowieści o codziennych wyzwaniach, przedstawione w indywidualny sposób. O naprawdę dobrej robocie, którą wykonują klienci z wykorzystaniem ciągników CLAAS, udowadniając tym samym, jak wysokiej jakości muszą być – i są – produkty CLAAS.

Zachęcamy do zapoznania się z całą historią.

Webspecial zawiera interesujące treści: nagranie filmowe, zdjęcia wykonywane podczas przygotowań (making of), raport o gospodarstwie i wiele więcej. Będziemy też regularnie prezentować nowych klientów i ich historie.

Prosimy zerknąć, bo naprawdę warto! ciagniki.claas.com