Wybranie opcji „Akceptuj” powoduje, że będziemy stosować niewymagane pliki cookie (również pliki cookie dostawców zewnętrznych) w celu udostępnienia Państwu przyjaznej dla użytkownika oferty online oraz udoskonalenia naszej usługi i jeszcze lepszego dopasowania jej do Państwa zainteresowań. Zgodę tę mogą Państwo w każdym momencie wycofać w tym miejscu. Pliki cookie niezbędne ze względów technicznych stosujemy również w przypadku, gdy nie wybiorą Państwo opcji „Akceptuj”.

Do monitorowania zachowań użytkowników firma CLAAS korzysta również z usługi „Google Analytics”. Google przetwarza dane dotyczące korzystania w celu tworzenia dla firmy CLAAS anonimowych statystyk dotyczących zachowań użytkowników. Ponadto Google wykorzystuje Państwa dane do dowolnych własnych celów (np. do profilowania) i łączy je z danymi z innych źródeł. Google może zapisywać Państwa dane poza obszarem Unii Europejskiej, np. w USA za pośrednictwem Google LLC. Do Państwa danych mają dostęp zarówno firma Google, jak i organy państwowe.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

Zdalny serwis CLAAS.

Szybkie rozwiązywanie problemów

Zapewniamy 5 lat najlepszego serwisu.

Zdalny serwis CLAAS.

Szybkie rozwiązywanie problemów

Zapewniamy 5 lat najlepszego serwisu.

Nagranie: Zdalny serwis CLAAS

Wszystko o zdalnym serwisie.

Wiemy, że Państwa wymagania pod względem maksymalnej wydajności i profesjonalnej obsługi klienta mają jeden cel: jak największe skrócenie przestojów. Nasze ambicje: zaoferowanie poza najlepszymi maszynami również najlepszego serwisu. Wspólnie rozpocznijmy nową erę usług serwisowych. Zachęcamy do wykorzystania połączenia maszyn CLAAS w inteligentną sieć, dzięki której partner sprzedażowy i serwisowy ma bezpośredni dostęp do Państwa maszyny i specyficznych danych, co umożliwia szybsze i bardziej bezpośrednie reagowanie na sytuacje wymagające podjęcia działań konserwacyjnych lub serwisowych. Zapewniamy 5 lat maksymalnego serwisu. Wystarczy Państwa zgoda.

Korzyści z serwisu zdalnego

Szybkie rozwiązywanie problemów:

  • Maszyna rozpoznaje usterkę i informuje operatora
  • Maszyna wysyła komunikat o błędzie do partnera serwisowego
  • Partner serwisowy identyfikuje zdalnie błąd

Korzyść: natychmiastowe rozwiązanie problemu dzięki dostarczeniu i montażowi części zamiennej w określonym miejscu zastosowania.

Proaktywne planowanie konserwacji:

  • Maszyna przesyła partnerowi serwisowemu informacje o zbliżających się pracach konserwacyjnych
  • Partner serwisowy przedstawia proponowane terminy konserwacji
  • Partner serwisowy zamawia wcześniej części CLAAS ORIGINAL odpowiadające zakresowi prac konserwacyjnych

Korzyść: szybka i proaktywna realizacja konserwacji.

 

Rejestracja.

Zachęcamy do rejestracji. Istnieją dwie możliwości zarejestrowania się do usługi zdalnego serwisu:

  1. Zgoda w momencie zakupu lub przekazania maszyny
  2. Jeżeli są już Państwo klientem TELEMATICS: aktywacja przez portal TELEMATICS

Bezpieczna eksploatacja maszyny klienta jest dla CLAAS priorytetem. Właśnie dlatego kierujemy się prostą zasadą: w przypadku zdalnego serwisu CLAAS klient ma zawsze pełną kontrolę:

  • Są Państwo właścicielem swoich danych
  • Stosowane połączenie komunikacyjne odpowiada najwyższym standardom bezpieczeństwa
  • Przesyłane są wyłącznie dane dotyczące stanu technicznego maszyny (np. prędkość obrotowa czy elektroniczne komunikaty o błędach), diagnostyki oraz warunków pracy, a nie dane o plonach.