

Nagranie: Zdalny serwis CLAAS
Wszystko o zdalnym serwisie.

Wiemy, że Państwa wymagania pod względem maksymalnej wydajności i profesjonalnej obsługi klienta mają jeden cel: jak największe skrócenie przestojów. Nasze ambicje: zaoferowanie poza najlepszymi maszynami również najlepszego serwisu. Wspólnie rozpocznijmy nową erę usług serwisowych. Zachęcamy do wykorzystania połączenia maszyn CLAAS w inteligentną sieć, dzięki której partner sprzedażowy i serwisowy ma bezpośredni dostęp do Państwa maszyny i specyficznych danych, co umożliwia szybsze i bardziej bezpośrednie reagowanie na sytuacje wymagające podjęcia działań konserwacyjnych lub serwisowych. Zapewniamy 5 lat maksymalnego serwisu. Wystarczy Państwa zgoda.
Korzyści z serwisu zdalnego
Szybkie rozwiązywanie problemów:
- Maszyna rozpoznaje usterkę i informuje operatora
- Maszyna wysyła komunikat o błędzie do partnera serwisowego
- Partner serwisowy identyfikuje zdalnie błąd
Korzyść: natychmiastowe rozwiązanie problemu dzięki dostarczeniu i montażowi części zamiennej w określonym miejscu zastosowania.
Proaktywne planowanie konserwacji:
- Maszyna przesyła partnerowi serwisowemu informacje o zbliżających się pracach konserwacyjnych
- Partner serwisowy przedstawia proponowane terminy konserwacji
- Partner serwisowy zamawia wcześniej części CLAAS ORIGINAL odpowiadające zakresowi prac konserwacyjnych
Korzyść: szybka i proaktywna realizacja konserwacji.
Rejestracja.

Zachęcamy do rejestracji. Istnieją dwie możliwości zarejestrowania się do usługi zdalnego serwisu:
- Zgoda w momencie zakupu lub przekazania maszyny
- Jeżeli są już Państwo klientem TELEMATICS: aktywacja przez portal TELEMATICS
Bezpieczna eksploatacja maszyny klienta jest dla CLAAS priorytetem. Właśnie dlatego kierujemy się prostą zasadą: w przypadku zdalnego serwisu CLAAS klient ma zawsze pełną kontrolę:
- Są Państwo właścicielem swoich danych
- Stosowane połączenie komunikacyjne odpowiada najwyższym standardom bezpieczeństwa
- Przesyłane są wyłącznie dane dotyczące stanu technicznego maszyny (np. prędkość obrotowa czy elektroniczne komunikaty o błędach), diagnostyki oraz warunków pracy, a nie dane o plonach.