CLAAS – Twój solidny partner w biznesie. 

Rok 2022 był wyjątkowy, kumulacja wielu wydarzeń, w tym wojna w Ukrainie czy lockdown azjatyckich portów związany z wciąż obecną pandemią koronawirusa, doprowadziły do opóźnień w dostawach komponentów potrzebnych do produkcji. W efekcie wydłużył się czas oczekiwania na nowe maszyny, w tym kombajny zbożowe. Część nowych kombajnów zamówionych na żniwa 2022 nie zostało dostarczonych przed sezonem żniwnym. Wspólnie z Dealerami CLAAS w Polsce przygotowaliśmy kilka rozwiązań, aby wesprzeć naszych Klientów w zbiorze plonów w sytuacji opóźnienia dostawy ich nowego kombajnu. Naszym wspólnym celem było wypracowanie z każdym Klientem indywidualnego rozwiązania tych trudności, wywołanych niezależnymi od nas wydarzeniami. Taki indywidualny, niestandardowy sposób współpracy z Klientami potwierdził, że Dealerzy i CLAAS Polska są solidnym, niezawodnym Partnerem we współpracy.

Christian Haake

Prezes Zarządu CLAAS Polska

Poznaj opinie klientów:

Paweł, woj. podlaskie.

 „Od mojego Dealera – Contractus Agro otrzymałem maszynę LEXION 750, który zastąpił mi niedostarczony przed żniwami nowy kombajn CLAAS.

Cieszę się, że firma CLAAS oraz Contractus Agro partnersko potraktowali mnie i mogłem bez stresu przeprowadzić żniwa. Dodatkowym atutem jest możliwość poznania i nauki kombajnu LEXION oraz wykorzystania go podczas żniw na moich polach. Mój nowy kombajn CLAAS rozpocznie pracę w przyszłym roku i będzie miał jeden sezon mniej na swoim liczniku.”

Damian, woj. opolskie.

„Prowadzę usługi rolnicze, więc kombajn dla mnie w tym przypadku jest bardzo ważny. Cieszę się, że otrzymałem kombajn zastępczy od mojego Dealera AgroAs.

Dzięki temu mogłem wykonać usługi wywiązując się z umów podpisanych z klientami w czasie opóźnienia dostawy mojego nowego kombajnu. Doceniam odpowiedzialne podejście producenta i firmy AgroAs we współpracy ze mną. Z tego rozwiązania zadowoleni są również moi klienci.”

Mariusz, woj. pomorskie.

„Jestem pod wrażeniem odpowiedzialnego działania CLAAS oraz mojego Dealera Ulenberg.

Od początku, kiedy było wiadomo, że mój kombajn się spóźni, byłem na bieżąco informowany o sytuacji. Finalnie otrzymałem maszynę zastępczą, dzięki której mogłem spokojnie przeprowadzić żniwa. Maszyna była używana, ale przygotowana przez serwis Ulenberg, dlatego też mogłem pracować bez żadnych problemów technicznych.”

Adam, woj. lubelskie.

„Wykonuję usługi kombajnem zbożowym od kilkunastu lat. Skorzystałem z oferty Przedsmak i zamówiłem nowy kombajn zbożowy CLAAS TRION 720.

Niestety kombajn nie został dostarczony przed żniwami, ale producent i  Dealer CLAAS – Roltex okazali się rzetelnymi firmami i udostępnili mi kombajn zastępczy, którym wykonałem zamówione usługi. Moi klienci byli zadowoleni z czystości omłotu i jakości ziarna."

Piotr, woj. pomorskie.

„Mimo, że kombajn nie został dostarczony przed żniwami, mój Dealer CLAAS - Agrimasz udostępnił mi na żniwa TUCANO 580.

Żniwa skończyłem bardzo szybko, ponieważ kombajn zastępczy, który otrzymałem miał bardzo dużą wydajność. Jestem pozytywnie zaskoczony odpowiedzialnym podejściem Dealera i producenta do klientów.”

Mirosław, woj. wielkopolskie.

„Miałem zamówiony kombajn LEXION 6800, który nie dojechał na żniwa. Sytuacja wydawała się bardzo trudna, ale Dealer CLAAS — Agro-Land Marek Różniak dostarczył mi zastępczy kombajn LEXION.

Jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania, ponieważ producent z Dealerem nie zostawili mnie bez maszyny na żniwa. Otrzymałem zastępczy kombajn z systemem CEMOS, dzięki temu mogłem go przetestować i wyrobić sobie bardzo pozytywną opinię o tym rozwiązaniu.”

Eugeniusz, woj. opolskie.

„Wykonuję usługi sieczkarniami od kilkunastu lat. W minione żniwna planowałem poszerzyć moje usługi pracę kombajnem zbożowym.

Niestety mój nowy kombajn CLAAS nie został dostarczony przed żniwami, ale producent i Dealer CLAAS - Świerkot okazali się bardzo rzetelnymi firmami i sprzedawca udostępnił mi kombajn zastępczy, którym wykonałem zamówione usługi. Co więcej, moi klienci byli zadowoleni z czystości omłotu i jakości ziarna.

Marcin, woj. małopolskie.

„Jestem bardzo zadowolony z partnerskiego podejścia mojego Dealera CLAAS — Świerkot Tech Agro do rolnika. 

Mój kombajn został dostarczony po żniwach, ale na żniwa dostałem maszynę zastępczą, dzięki czemu nie poniosłem żadnych kosztów. Dodatkowo, zostałem przeszkolony z obsługi kombajnu a maszyna została uruchomiona na polu przez pracowników serwisu firmy Świerkot Tech Agro. Co ważne, kombajn był dedykowany dla mnie i nikt mnie nie pospieszał podczas żniw, że maszyna musi jechać dalej. Widać, że Świerkot Tech Agro i producent dbają o to, aby rolnik był zadowolony”

Łukasz, woj. mazowieckie.

„Od pokoleń prowadzimy rodzinne gospodarstwo rolne na Mazowszu. Ponad 20 lat używamy maszyny żniwne CLAAS.

Jesienią 2021 roku zamówiliśmy nowy kombajn zbożowy CLAAS TRION u Dealera PHZ Kalchem. 

W związku z informacją o przerwanych łańcuchach dostaw i możliwością wydłużenia czasu realizacji Dealer PHZ Kalchem zaproponował kilka rozwiązań. Jednym z nich był kombajn zastępczy CLAAS, który w 100% sprawdził się w żniwa.

Jestem zadowolony ze współpracy oraz profesjonalnego podejścia do klienta firmy CLAAS i PHZ Kalchem.”