Wybranie opcji „Akceptuj” powoduje, że będziemy stosować niewymagane pliki cookie (również pliki cookie dostawców zewnętrznych) w celu udostępnienia Państwu przyjaznej dla użytkownika oferty online oraz udoskonalenia naszej usługi i jeszcze lepszego dopasowania jej do Państwa zainteresowań. Zgodę tę mogą Państwo w każdym momencie wycofać w tym miejscu. Pliki cookie niezbędne ze względów technicznych stosujemy również w przypadku, gdy nie wybiorą Państwo opcji „Akceptuj”.

Do monitorowania zachowań użytkowników firma CLAAS korzysta również z usługi „Google Analytics”. Google przetwarza dane dotyczące korzystania w celu tworzenia dla firmy CLAAS anonimowych statystyk dotyczących zachowań użytkowników. Ponadto Google wykorzystuje Państwa dane do dowolnych własnych celów (np. do profilowania) i łączy je z danymi z innych źródeł. Google może zapisywać Państwa dane poza obszarem Unii Europejskiej, np. w USA za pośrednictwem Google LLC. Do Państwa danych mają dostęp zarówno firma Google, jak i organy państwowe.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

Napęd będący wynikiem współpracy najlepszych komponentów.

Maszyna CLAAS to coś więcej niż tylko suma jej elementów. Wysoka moc pojawia się dopiero, gdy części są wzajemnie dopasowane i odpowiednio współdziałają.

AXION 800 Stage V

Napęd będący wynikiem współpracy najlepszych komponentów.

Maszyna CLAAS to coś więcej niż tylko suma jej elementów. Wysoka moc pojawia się dopiero, gdy części są wzajemnie dopasowane i odpowiednio współdziałają.

Silnik i napęd.


AXION 800 Stage V

Mocne serce.

Czysta moc.

Pod jednoczęściową maską pracuje 6-cylindrowy silnik FPT (technologia Fiat Powertrain) NEF 6 o pojemności 6,7 l. Silnik spełnia wymagania normy emisji spalin Stage V dzięki oczyszczaniu spalin roztworem mocznika, jest wyposażony w 4-zaworową technologię Common Rail, chłodzenie powietrza doładowania, a także turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT).


AXION 800 Stage V

Bezstopniowa jazda.

CLAAS CMATIC.

CMATIC oznacza technikę bezstopniowych przekładni ciągników CLAAS. Serię AXION 800 wyposażono w przekładnię ZF Terramatic. W bezstopniowej przekładni z rozdziałem mocy cztery wewnętrzne biegi są włączane sprzęgłami płytkowymi. Nie jest konieczna ręczna zmiana biegów.


AXION 800 Stage V

HEXASHIFT – przekładnia CLAAS.

HEXASHIFT o wysokiej skuteczności.

Dzięki HEXASHIFT przełącza się płynnie wszystkie sześć biegów pod obciążeniem i cztery zautomatyzowane grupy biegów dotykiem palca lub automatycznie, przez HEXACTIV.


Wąska talia zapewnia mały promień zawracania.

Stabilny i zwrotny. Pełna siła uciągu.

Dzięki zebranemu doświadczeniu w budowie ciągników o zakresie mocy do 400 KM w pojazdach standardowych firma CLAAS stworzyła perfekcyjne rozwiązania dla AXION 800 – przy stałej pracy w najcięższych warunkach. Silnik wpuszczono w solidną ramę ze zintegrowaną misą olejową, cała siła przedniego podnośnika i przedniej osi jest idealnie przejmowana.


AXION 800 Stage V

Siła i oszczędność w jednym przycisku.

WOM.

Wybór prędkości WOM odbywa się jednym naciśnięciem palca. Włącznik w podłokietniku uruchamia WOM.


AXION 800 Stage V

Łatwe dołączanie.

Mocna hydraulika.

Czyste, bezciśnieniowe dołączanie.

Wszystkie dziesięć gniazd hydrauliki z tyłu AXION 870–800 jest wyposażonych w dźwignie odciążające. Dołączanie i odłączanie może odbywać się także pod ciśnieniem.


AXION 800 Stage V

Udźwignie każdą maszynę.

Tylny podnośnik.

Przy maksymalnym udźwigu do 10 t udźwignie każdą maszynę. Wyposażenie tyłu ciągnika można zestawić odpowiednio do potrzeb:


AXION 800 Stage V

Większa wszechstronność. Więcej zastosowań.

Przedni podnośnik.

Wszystkie modele AXION 800 można fabrycznie wyposażyć w dwa różne podnośniki przednie:

- 4,6 t udźwigu maksymalnego

- 5,8 t udźwigu maksymalnego

Dzięki modułowej budowie możliwe jest bezproblemowe doposażenie.


AXION 800 Stage V

Długie okresy między przeglądami, szybka konserwacja.

Konserwacja zapewnia bezpieczeństwo i utrzymuje wartość.

Wymiana oleju silnikowego w AXION jest konieczna tylko co 600 godzin pracy. Olej przekładniowy i hydrauliczny wystarczają nawet na 1200 godzin pracy. W razie konieczności przeprowadzenia przeglądu wystarczy jeden ruch dłoni. Wszystkie istotne punkty konserwacji są łatwo i szybko dostępne. Takie rozwiązanie pozwala oszczędzać pieniądze i skraca czas przestojów silnika.