Używamy plików cookie (własnych lub pochodzących od innych dostawców np. Google Analytics), aby ułatwić Państwu korzystanie z naszych stron internetowych i lepiej dopasować ofertę do Państwa zainteresowań. Podczas dalszego korzystania z naszych stron internetowych będą stosowane wyłącznie pliki cookie niezbędne ze względów technicznych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody – wszystkie pliki cookie (również w celach marketingowych). Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją odwołać w każdej chwili.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

Factory Tour Metz

Zwiedzanie fabryki

Zapraszamy na zwiedzanie fabryki pras CLAAS w Metz.

Factory Tour Metz

Zwiedzanie fabryki

Zapraszamy na zwiedzanie fabryki pras CLAAS w Metz.

Montaż ROLLANT / VARIANT

Wszystkie prasy CLAAS są produkowane w ramach montażu kombinowanego, co pozwala na znaczne zwiększenie produktywności i elastyczności.

Prasy są montowane na trzech taśmach montażowych: dzięki równoległemu procesowi produkcyjnemu możliwa jest równoczesna produkcja pras zwijających ROLLANT ze stałą komorą, pras VARIANT ze zmienną wielkością balotów i pras kostkujących QUADRANT. W ten sposób, krok po kroku, z licznych części z taśmy montażowej powstaje gotowa maszyna. Potrzebne podzespoły, które w znacznej części są dostępne w postaci wstępnie zmontowanej, są podawane z boku.

Od kwietnia 2009 roku fabryka realizuje perspektywiczny model montażu kombinowanego. W zakładzie produkcyjnym od rozpoczęcia realizacji projektu PROPRESSE wykorzystuje się już tylko 2 taśmy montażowe, z których jedna jest wyspecjalizowana w prasach zwijających ROLLANT / VARIANT, a druga w prasach wysokociśnieniowych QUADRANT. Dzięki montażowi kombinowanemu UCF może szybciej reagować na wymogi rynku i bardziej elastycznie kształtować produkcję.

Oprócz tego przy produkcji wstępnie zmontowane podzespoły podbieracza, rotora i układu owijania są prowadzone na pionowych taśmach bocznych i we właściwym momencie integrowane w produkcję taśmową, co pozwala na zwiększenie produktywności, a przy tym umożliwia równoczesne wykonywanie maszyn z bardzo różnym wyposażeniem. Następnie montowane są paskowe i wałkowe elementy napędowe, a na końcu przeprowadza się kontrolę maszyn.

Wszystkie maszyny są testowane na dwóch stanowiskach testowych, z których jedno służy do weryfikacji mechaniki maszyny, a drugie do kontrolowania wszystkich innych funkcji (elektryka, hydraulika, elektronika). Na koniec przeprowadza się symulację pod pełnym obciążeniem, służącą walidacji wszystkich poprzednich kontroli jakościowych.

Na końcu łańcucha produkcyjnego maszyny zyskują swój końcowy wygląd (osłony, naklejki) i są wysyłane na cały świat.