Wybranie opcji „Akceptuj” powoduje, że będziemy stosować niewymagane pliki cookie (również pliki cookie dostawców zewnętrznych) w celu udostępnienia Państwu przyjaznej dla użytkownika oferty online oraz udoskonalenia naszej usługi i jeszcze lepszego dopasowania jej do Państwa zainteresowań. Zgodę tę mogą Państwo w każdym momencie wycofać w tym miejscu. Pliki cookie niezbędne ze względów technicznych stosujemy również w przypadku, gdy nie wybiorą Państwo opcji „Akceptuj”.

Do monitorowania zachowań użytkowników firma CLAAS korzysta również z usługi „Google Analytics”. Google przetwarza dane dotyczące korzystania w celu tworzenia dla firmy CLAAS anonimowych statystyk dotyczących zachowań użytkowników. Ponadto Google wykorzystuje Państwa dane do dowolnych własnych celów (np. do profilowania) i łączy je z danymi z innych źródeł. Google może zapisywać Państwa dane poza obszarem Unii Europejskiej, np. w USA za pośrednictwem Google LLC. Do Państwa danych mają dostęp zarówno firma Google, jak i organy państwowe.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

Systemy wspomagania operatora.

Inteligentne systemy takie jak AUTO FILL, nowe kierowanie dynamiczne czy nowy CEMOS AUTO PERFORMANCE automatycznie sterują maszyną i optymalizują procesy.
W celu zapewnienia maksymalnej wydajności zbioru operator musi tylko aktywować automatykę.

JAGUAR 980-930 (Typ 497) 900

Systemy wspomagania operatora.

Inteligentne systemy takie jak AUTO FILL, nowe kierowanie dynamiczne czy nowy CEMOS AUTO PERFORMANCE automatycznie sterują maszyną i optymalizują procesy.
W celu zapewnienia maksymalnej wydajności zbioru operator musi tylko aktywować automatykę.

Systemy wspomagania operatora.


JAGUAR 980-930 (Typ 497) 900

Dzięki systemom wspomagania dobrzy operatorzy stają się jeszcze lepsi.

CEMOS AUTO PERFORMANCE

JAGUAR utrzymuje ustawioną liczbę obrotów na stałym poziomie i reguluje moc silnika oraz prędkość jazdy zależnie od zebranej masy: przy jej zwiększeniu prędkość jazdy spada, a przy zmniejszeniu następuje automatyczne ograniczenie mocy silnika.


JAGUAR 900 980-930 (Typ 497)

Optymalne obciążenie silnika.

CRUISE PILOT

Automatyczna regulacja prędkości jazdy przez CRUISE PILOT ma na celu maksymalne wykorzystanie silnika JAGUAR. W CEBIS kierowca określa żądane obciążenie silnika, dokonując odpowiednich ustawień liczby obrotów. Aktywacja CRUISE PILOT odbywa się łatwo za pomocą drążka jezdnego. JAGUAR stara się teraz stale jechać z założonym obciążeniem silnika. Jeśli gęstość łanu nagle się zwiększa, następuje automatyczna redukcja prędkości jazdy. Gdy łan ponownie staje się rzadszy, prędkość jazdy JAGUAR rośnie do momentu osiągnięcia ustalonego obciążenia silnika. Regulacja bazuje na przepustowości maszyny oraz możliwości wykorzystania silnika.


JAGUAR 900 980-930 (Typ 497)

Automatyczne dopasowanie mocy silnika.

DYNAMIC POWER

Modele JAGUAR 980 do 940 można wyposażyć w DYNAMIC POWER, automatyczną regulację mocy silnika. Maksymalną efektywność i przepustowość osiąga się w zakresie pełnego obciążenia. W zakresie obciążenia częściowego moc silnika jest automatycznie redukowana. Pozwala to oszczędzić aż do 10,6% paliwa.

Przed wjazdem w pole DYNAMIC POWER przełącza silnik na maksymalną charakterystykę. Jest to możliwe przez powiązanie obciążenia silnika, prędkości jazdy i pozycji roboczej. Gdy po wjechaniu w łan nie jest konieczna moc maksymalna, to DYNAMIC POWER przełącza silnik na odpowiednią charakterystykę.

DYNAMIC POWER dostosowuje moc silnika do warunków pracy. Dzięki temu użytkownik zawsze pracuje w najbardziej efektywnym zakresie liczby obrotów.


JAGUAR 980-930 (Typ 497) 900

Liczni asystenci. Wysoka precyzja.

Systemy prowadzenia

Kierowca w pełni odpowiada za precyzyjne kierowanie. Im dokładniejsze stosowanie się do szerokości roboczej, tym większa wydajność dnia pracy. W ten sposób automatyczne systemy kierowania niezwykle odciążają kierowcę.


JAGUAR 980-930 (Typ 497) 900

Automatyczne sterowanie końcówką tunelu wyrzutowego.

AUTO FILL

AUTO FILL opiera się na zasadzie cyfrowej analizy obrazu 3D. System eliminuje konieczność sterowania tunelem wyrzutowym. Dzięki wyrzutowi do tyłu AUTO FILL praca odbywa się automatycznie również z tyłu.