Wybranie opcji „Akceptuj” powoduje, że będziemy stosować niewymagane pliki cookie (również pliki cookie dostawców zewnętrznych) w celu udostępnienia Państwu przyjaznej dla użytkownika oferty online oraz udoskonalenia naszej usługi i jeszcze lepszego dopasowania jej do Państwa zainteresowań. Zgodę tę mogą Państwo w każdym momencie wycofać w tym miejscu. Pliki cookie niezbędne ze względów technicznych stosujemy również w przypadku, gdy nie wybiorą Państwo opcji „Akceptuj”.

Do monitorowania zachowań użytkowników firma CLAAS korzysta również z usługi „Google Analytics”. Google przetwarza dane dotyczące korzystania w celu tworzenia dla firmy CLAAS anonimowych statystyk dotyczących zachowań użytkowników. Ponadto Google wykorzystuje Państwa dane do dowolnych własnych celów (np. do profilowania) i łączy je z danymi z innych źródeł. Google może zapisywać Państwa dane poza obszarem Unii Europejskiej, np. w USA za pośrednictwem Google LLC. Do Państwa danych mają dostęp zarówno firma Google, jak i organy państwowe.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptacja

NEXOS 250–210

Budowa i stylistyka.

Dzięki trzem wariantom F, VL i VE, dużemu wyborowi opon oraz wersji z platformą lub kabiną ciągnik NEXOS można stosować w każdym rzędzie i na każdej plantacji.

NEXOS F-FB-VL-VE

NEXOS 250–210

Budowa i stylistyka.

Dzięki trzem wariantom F, VL i VE, dużemu wyborowi opon oraz wersji z platformą lub kabiną ciągnik NEXOS można stosować w każdym rzędzie i na każdej plantacji.

Budowa i stylistyka.

NEXOS F-FB-VL-VE

Różnorodność we wszystkich szerokościach.

Produktywność na wymiar.

Łącznie seria NEXOS oferuje 14 wersji o mocy od 75 do 112 KM. W pełni dostosowany do potrzeb klientów:

  • Wyposażenie podstawowe z w pełni mechaniczną przekładnią i mechaniczną regulacją podnośnika tylnego
  • Elektroniczny rewerser REVERSHIFT
  • Biegi pod obciążeniem TWINSHIFT
  • Mechaniczna lub elektroniczna obsługa tylnego podnośnika
  • Wydatek hydrauliki do 87 l/min
  • Maksymalnie cztery elektroniczne zawory hydrauliczne
  • Kabina z klimatyzacją i nowym filtrem z węglem aktywnym
  • Przedni podnośnik i przedni WOM
NEXOS F-FB-VL-VE

Większy uciąg, mniej zawracania.

Koncepcja ciągników CLAAS.

Nowy NEXOS w typowej dla CLAAS stylistyce przekonuje sprawnością. Dzięki połączeniu dużego rozstawu osi z optymalnym rozkładem masy wynoszącym 50% z przodu i 50% z tyłu przy kompaktowej długości całkowitej NEXOS może podnosić i ciągnąć także ciężkie urządzenia – spisuje się doskonale we wszystkich sytuacjach. Wielkość ma wiele wymiarów.

Kompaktowa konstrukcja.

Nowa, charakterystyczna maska NEXOS zapewnia optymalną widoczność. Jednocześnie oferuje wystarczającą ilość miejsca dla wszystkich komponentów systemu wtórnej obróbki spalin oraz dla układu chłodzenia zaprojektowanego do wyższych mocy. NEXOS można wyposażyć w cztery mechaniczne zawory hydrauliczne, w tym jeden z regulacją przepływu. Maksymalny komfort oferuje wyposażenie z czterema elektronicznymi zaworami hydraulicznymi.

  • Duży rozstaw osi z optymalnym rozkładem masy
    • Wysoki komfort jazdy
    • Dobra, bezpieczna pozycja na drodze
    • Duża siła uciągu i możliwość osiągania wysokich wydajności dzięki niewielkim potrzebom balastowania
    • Duży udźwig z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa
    • Optymalizacja zużycia paliwa
    • Ochrona gleby i dynamika przy transporcie po drogach dzięki niewielkim potrzebom balastowania
  • Mała długość całkowita
    • Wysoka zwrotność
    • Mała długość zespołu pojazdów na drodze
    • Doskonałe pole widzenia
    • Łatwe prowadzenie maszyn na przednim TUZ
NEXOS F-FB-VL-VE

Automatyka napędu wszystkich kół.

Napęd wszystkich kół jest włączany naciśnięciem przycisku. Aby zapobiec niepotrzebnemu zużyciu opon, jest on automatycznie włączany lub wyłączany przy prędkości 14 km/h. Aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo na drodze, przy hamowaniu następuje automatyczne włączenie napędu wszystkich kół. Dzięki temu można bezpiecznie zatrzymać NEXOS w każdej sytuacji.

NEXOS F-FB-VL-VE

Powstały z myślą o ciasnych przestrzeniach.

Specjalny kształt przodu podwozia oferuje miejsce dla chłodnicy bezpośrednio nad przednią osią. Z tyłu znajduje się przewężenie, jak talia osy. Zależny od kąta skrętu automatyczny układ napędu na cztery koła wyłącza dodatkowo napęd na wszystkie koła w momencie osiągnięcia kąta skrętu wynoszącego 14°. Poprawia to np. zwrotność na nawrotach. Wszystko to w połączeniu z kompaktową budową zapewnia duży kąt skrętu i mały promień zawracania.