Informacja prasowa

Contractus Agro, dealer CLAAS: kompetencja, zaplecze odpowiedzią na oczekiwania Klientów

Na mapie punktów sprzedażowo-serwisowych ciągników i maszyn rolniczych w Polsce coraz mocniej jaśnieje gwiazda firmy Contractus Agro Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo od styczna 2021 jest autoryzowanych dealerem CLAAS.

Firma Contractus Agro Sp. z o.o. od chwili pozostania autoryzowanym dealerem CLAAS bardzo dynamicznie się rozwija. To efekt synergii:

  • oferty produktowej CLAAS – jako dostawcy sprzętu dla rolnictwa oraz
  • filozofii biznesowej właścicieli firmy, stawiających obsługę serwisową w centrum – zadowolenie Klienta.

Pełna gama modeli i usług CLAAS

Contractus Agro Sp. z o.o w swej ofercie ma pełną gamę maszyn i usług CLAAS. To ciągniki, kombajny, ładowarki, sieczkarnie polowe oraz sprzęt do zbioru pasz – kosiarki, przetrząsacze i zgrabiarki. Do tego dochodzi szereg usług on-line CLAAS, w tym w zakresie rolnictwa precyzyjnego.

Na życzenie Klienta oferowany jest sprzęt nowy oraz używany, wraz ze szkoleniem dla operatorów zakupywanych maszyn.

Jak na autoryzowanego dealera przystało, we wszystkich swych punktach sprzedażowych Contractus Agro Sp. z o.o. czekają części zamienne, a nawet podstawowe środki do produkcji rolnej.

Autoryzowany serwis przez cały rok prowadzi przeglądy okresowe, kontrole pożniwne, naprawy i likwidację szkód. Odbywa się to w czterech stacjonarnych punktach serwisowych, które dodatkowo wspierają dwa mobilne serwisy.

Za sukcesem firmy stoi wieloletnie doświadczenie w obsłudze maszyn rolniczych i wynikające z tego bardzo dobre opinie Klientów zadowolonych z serwisu. Rolnicy usługodawcy, firmy komunalne bardzo często podkreślają wyjątkową fachowość personelu poszczególnych działów przedsiębiorstwa Contractus Agro Sp. z o.o.

Gdy dodamy do tego bogatą ofertę produktową i serwisową, nie ma co się dziwić, że grono Klientów rośnie z roku na rok.

Zajrzyjmy więc za kulisy podlaskiej firmy, by zobaczyć, jak ze wzrostem liczby Klientów powiększają się: zespół Contractus Agro i jego kompetencje.

Po pierwsze: Serwis – mobilna kompetencja

W Contractus Agro Sp. z o.o. panuje przekonanie, że wysoka jakość świadczonych usług serwisowych jest kluczowym narzędziem zdobycia zaufania rolnika i pozyskania go do dokonania zakupu maszyn. Bo zadowolony Klient jest gotowy współpracować z nią w przyszłości.

Rosnący popyt na usługi serwisowe Contractus Agro Sp. z o.o. wynika z ciągłego rozwoju potencjału tej firmy, co ilustruje poniższa statystyka: jeszcze w 2020 r. firma dysponowała 12 autami serwisowymi, 20 mechanikami, 2 punktami serwisowymi z jednym serwisem mobilnym i 3 pracownikami biura obsługi klienta serwisu.

Trzy lata później, w 2023 r. liczba pojazdów serwisowych wzrosła prawie o połowę do 18, zespół mechaników powiększył się do 26 osób, biuro obsługi klienta ma już 4 specjalistów. Serwis maszyn realizowane są już w 4 halach wyposażonych w specjalistyczny sprzęt, a w teren ruszają już dwa mobilne serwisy.

O doświadczeniu i jednocześnie rozumieniu oczekiwań Klienta świadczy fakt, że w wysokim sezonie – od początku kwietnia do końca listopada – infolinia działu Serwis jest dostępna 24 h/dobę.

Ponadto:

I to, co najistotniejsze: o maszyny dba zespół techników, mających prawie 20-letnie doświadczenie w zawodzie. Ich liderem jest Łukasz Kuczyński – Mobilny Doradca ds. Serwisu.

– Pracę we firmie rozpoczynałem 18 lat temu jako mechanik maszyn i urządzeń rolniczych. Później rozwijałem swą wiedzę jako doradca ds. części zamiennych – przyznaje skromnie Kuczyński.

Dodajmy, że jest on bardzo ceniony przez Klientów firmy; niektórzy mówią na niego „doradca idealny”. Dzięki swej wiedzy potrafi świetnie zoptymalizować serwisowany sprzęt i podpowiedzieć, jak uzyskać z maszyny maksymalne wydajności.

O wysokim poziomie wiedzy technicznej zespołu serwisowego Contractus Agro Sp. z o.o.  świadczy fakt, że chętnie staje on w konkursowe szranki. Technicy serwisowi tej firmy dwa lata z rzędu zajęli wysokie miejsca w ogólnopolskim konkursie „Mechanik na Medal” organizowanym przez Polską Izbę Gospodarczą Maszyn i Urządzeń Rolniczych, organizatora wystawy Agro Show. Tytuł „Mechanik na Medal” zdobyli:

  • Mateusz Kakareko – II miejsce 2021 rok;
  • Konrad Ostrowski – II miejsce 2022 rok;
  • Bartłomiej Zajkowski – IV miejsce 2022 rok.


A cała firma Contractus Agro Sp. z o.o. jest Nr 1 w Polsce – w sprzedaży usług przedłużonej ochrony gwarancyjnej MAXI CARE PLUS.

Po drugie: Dział części zamiennych bogato zatowarowany

Obserwowane od lat postępujące zmiany klimatyczne powodują, że coraz trudniej uchwycić optymalne okno pogodowe do prac polowych, zwłaszcza żniw. W przypadku awarii na polu liczy się każda zaoszczędzona godzina w dostawie części!

Contractus Agro Sp. z o.o. wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, stawiając sobie cel maksymalne skrócenie czasu dostawy części.

Jest to możliwe dzięki:

  • rozbudowie zapasu części do 10 tys. numerów katalogowych dostępnych od ręki w 7 magazynach firmowych:


ODDZIAŁ BIAŁYSTOK


16-070 Choroszcz, Porosły 86


Sprzedaż Maszyn tel. 603 700 902 / 506 486 706

Serwis/Sprzedaż części tel. +48 85 662 64 66 / 570 803 999


ODDZIAŁ SUWAŁKI


16-400 Suwałki, ul. Bakałarzewska 21 A


Sprzedaż Maszyn tel. 603 153 415


Sprzedaż Części: 665 883 413


Serwis: +48 85 662 64 66



ODDZIAŁ ŁOMŻA


18-400 Łomża, ul. Szosa do Mężenina 3


Sprzedaż Maszyn: 730 228 999


Sprzedaż Części: +48 86 473 11 79

Serwis: 503 992 526



ODDZIAŁ SIEMIATYCZE


17-300 Siemiatycze, ul. Ciechanowiecka 43


Sprzedaż Maszyn: 603 516 144


Sprzedaż Części/Serwis: +48 85 655 04 58


ODDZIAŁ WYSOKIE MAZOWIECKIE


18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Staszica 2


Sprzedaż Maszyn: tel. 607 687 141


Sprzedaż Części: tel. 605 300 434 /506 080 106



ODDZIAŁ KARNIEWO


06-425 Karniewo, ul. Makowska 46


Sprzedaż Maszyn: tel. 730 228 700 / 730 228 900


Sprzedaż Części: tel. 730 228 707

Serwis: tel. 690 808 000



ODDZIAŁ SIEDLCE


08-106 Zbuczyn, Chromna 17 A


Sprzedaż Maszyn: tel.730 228 777 / 730 228 111


Sprzedaż Części: 730 228 909

Serwis: +48 85 662 64 66


  • zatowarowaniu magazynów na podstawie populacji maszyn i historii sprzedaży;
  • dostępności „od ręki” pojazdów transportowych Działu części;
  • ofercie sklepu online: www.sklep.contractus.pl


Dział części zamiennych to:

  • zespół 15 wykwalifikowanych doradców ds. części zamiennych;
  • mobilny doradca ds. części zamiennych;
  • infolinia dostępna 24 h/dobę w wysokim sezonie;
  • wydłużone godziny pracy działu części w wysokim sezonie;
  • gwarantowana dostawa części zamiennych do 24/7 w tygodniu;
  • własna platforma CLAAS Parts on-line udostępniona stałym Klientom B2B – zamówienia oraz stały dostęp do aktualnej oferty, cen, dostępności, możliwość planowania dostaw i wgląd w terminy.

Klienci mają do dyspozycji CLAAS connect, gdzie mają dostęp do katalogu części zamiennych.

Swą wiedzą w tym zakresie służy Klientom firmy Mariusz Gromko – Operator Demo oraz Specjalista Wsparcia Technicznego Produktów EASY.

Do jego kompetencji należy uruchomienie maszyn przy pierwszym odbiorze i szkolenia dla operatorów.

Choć Mariusz w zawodzie jest od 3 lat, to od młodego pomagał w rodzinnym gospodarstwie i naprawiał maszyny rolnicze.